Garantiniai įsipareigojimai
Kiekvienos Robotomanija.lt parduodamos prekės pagrindinės savybės nurodomos prie kiekvienos prekės aprašyme, esančiame prekės lange. Tam tikroms prekėms suteikiama gamintojo garantija, kurios terminai ir kitos sąlygos nurodomi tokių prekių aprašymuose bei detalizuojami garantiniame lape (talone). Pirkdamas prekę Pirkėjas patvirtina, kad yra susipažinęs bei sutinka su garantijos terminais, kurie nurodomi prie kiekvienos prekės. Lietuvos Respublikoje galiojantys teisės aktai visoms asmeninio vartojimo prekėms fiziniams asmenims nustato 24 mėn. garantinį laikotarpį. Juridiniams subjektams, jei nesutarta kitaip, visoms prekėms suteikiamas 12 (dvylikos) mėnesių garantinis laikotarpis. Pardavėjas gali savo nuožiūra suteikti ilgesnį garantinį laikotarpį (komercinę garantiją) nei nustato Lietuvos Respublikoje galiojantys teisės aktai.
Prekes garantiniam aptarnavimui, jei nesutarta kitaip, reikia pristatyti į nurodytus garantinio aptarnavimo punktus, kurių adresai nusiunčiami gavus iš Pirkėjo visą reikiamą informaciją. DĖMESIO: Pristatant prekes garantiniam aptarnavimui, būtina pateikti prekės garantinį taloną ir pirkimą įrodantį dokumentą (galima atsiųsti elektroniniu paštu). Taip pat atspausdinti ir kartu su preke atsiųsti arba atsiųsti elektroniniu paštu pilną gedimo aprašymą.
Garantinio aptarnavimo teikimo metu dėl gamintojo kaltės atsiradę gedimai šalinami per šiuos terminus: 14-21 darbo dienų nuo prekės perdavimo garantinį aptarnavimą atliekančiam servisui arba per 45 dienas, jei garantiniam remontui atlikti būtina detalė turi būti pristatyta iš užsienio. Visais atvejais garantinį aptarnavimą siekiama atlikti per kuo trumpesnį laiką. Jei Jūsų prekė sugedo garantinio laikotarpio metu, diagnostika ir remontas atliekamas NEMOKAMAI – tereikia pateikti prekės pirkimo dokumentą.
Garantinio aptarnavimo laikotarpis yra nurodomas prekių aprašymuose. Garantiniam laikotarpiui pasibaigus, prekės gali būti priimamos mokamam pogarantiniam remontui. Iškilus nesklandumams dėl prekių kokybės, Pirkėjas gali kreiptis į įgaliotuosius prekių aptarnavimo centrus, priklausomai nuo prekės gamintojo. Informacija apie prekės garantinio aptarnavimo centrus teikiama telefono ryšio numeriu/-iais: 8 601 18881.
Garantiniam aptarnavimui ir/arba diagnostikai pristatomi prietaisai ar įranga turi būti švari. Šiukšlių konteineris (jei toks yra) turi būti išvalytas. garantiniam aptarnavimui arba diagnostikai siunčiami prietaisai privalo būti originalioje gamintojo dėžėje ar kitoje pakuotėje, kuri užtikrins, kad prietaisas nesivartys ir nebus pažeistas išorinių veiksnių transportuojant. Už netinkamą prietaiso įpakavimą ir transportavimo metu atsiradusius pažeidimus atsako Pirkėjas (siuntėjas). Gedimui nepasitvirtinus ar (ir) esant gedimams, kuriems netaikomi garantiniai įsipareigojimai ir nemokamas aptarnavimas, visas išlaidas, susijusias su diagnostika- gedimo nustatymu bei remontu, prekės transportavimu į serviso centrą, klientas apmoka savo sąskaita. Pirkėjui neapmokėjus sąskaitos už diagnostiką ir (arba) remontą, prekė negrąžinama.
Atkreipkite dėmesį, kad:
- suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos terminas skaičiuojasi nuo pirminės prekės įsigijimo datos.
- remiantis LR Civilinio kodekso 6.335 str. pažymime, jog tuo atveju, kai pirkėjas negali naudotis daiktais, kuriems yra nustatytas kokybės garantijos terminas, dėl nuo pardavėjo priklausančių kliūčių, garantijos terminas neskaičiuojamas tol, kol pardavėjas tas kliūtis pašalina, o garantijos terminas pratęsiamas tokiam laikui, kurį pirkėjas negalėjo daikto naudotis dėl trūkumų, jeigu pirkėjas tinkamai pranešė pardavėjui apie pastebėtus trūkumus ir jeigu ko kita nenustatyta pirkimo-pardavimo sutartyje.
- visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinį centrą ir iš jo, apmoka Pirkėjas;
- informacijai, esančiai informacijos nešikliuose, garantija netaikoma. Išlaidos dėl duomenų praradimo ar atstatymo nepadengiamos.
- įmonėms garantija 1 metai nuo pardavimo.
Iš garantinio aptarnavimo centro ir (ar) Pardavėjo neatsiimtos, diagnostikai arba garantiniam aptarnavimui perdotuotos, prekės yra saugomos 2 (du) mėnesius. Šis terminas pradedamas skaičiuoti nuo pirmojo pranešimo Pirkėjui Pirkėjo nurodytais kontaktais (telefonu, el. pašto adresu ar pan.) apie tai, kad Pirkėjas gali atsiimti prekę iš garantinio aptarnavimo centro ar Pardavėjo dienos, nepaisant to, kiek kartu per šį 2 (dviejų) mėnesių laikotarpį, Pardavėjas ir (ar) garantinio aptarnavimo centras bandė susisiekti su Pirkėju. Pasibaigus šiam terminui Pardavėjas jam žinomu el. pašto adresu (jei el. pašo adresas nežinomas – telefonu) įspėja Pirkėją apie jo pareigą atsiimti Prekę ir nustato papildomą, ne ilgesnį kaip 14 (keturiolika) dienų terminą, prekėi atsiimti. Per numatytą papildomą terminą Pirkėjui neatsiėmus prekės, pardavėjas turi teisę prekės /-ių nebesaugoti. Prekė perduodama įmonei, kuri surenka panaudotą elektros ir elektronikos įrangą bei buitinę techniką. Tokiu atveju Pardavėjas nėra atsakingas už neatsiimtoje prekėje likusią Pirkėjo informaciją ir kitus dėl tokio prekės sunaikinimo patirtus Pirkėjo nuostolius.
Garantija nėra taikoma arba gali būti nutraukta:*
• prekėms, kurios turi mechaninių pažeidimų, ardymo žymių;
• prekėms, kurios buvo naudojamos ne pagal paskirtį;
• prekėms, kurių gedimai atsirado dėl pirkėjo (naudotojo) kaltės;
• prekėms su pažeistais serijinio numerio lipdukais, jei serijos numeris buvo pakeistas, pašalintas arba jo neįmanoma nustatyti;
• prekėms, kurios buvo remontuojamos neįgaliotame gamintojo servise;
• kai gedimas atsiranda dėl aplinkos veiksnių (audros, lietaus ir pan.), Force majeure (gaisro, potvynio) ar atsitiktinių išorės veiksnių poveikio (įtampos šuolio ir pan.);
• jeigu gedimas atsiranda dėl į įrenginio vidų patekusių skysčių, daiktų ir pan.;
• jei pirkėjas nepateikia pirkimo dokumento (sąskaitos faktūros, čekio, lizingo sutarties);
• gedimams atsiradusiems dėl neoriginalių priedų naudojimo;
• susidėvinčioms detalėms (laidai, jungtys, akumuliatoriai, laikikliai ir t.t.);
• informacijai, saugomai informacijos nešikliuose;
• operacinėms sistemoms, ar kitai programinei įrangai.
*Garantijos apribojimo arba netaikymo nuostatos suderintos su LR Civilinio kodekso 6.333 str. 3 dalimi.
Gali būti taikomas mokestis už diagnostiką (30 eur) ir transportavimą (jei šios paslaugos bus suteiktos) šiais atvejais:
• gedimas dėl pirkėjo (naudotojo) kaltės ir klientas atsisakė mokamo remonto
• gedimas nepasitvirtino
• klientas atsisako garantinio aptarnavimo ir prašo tik įrenginio apžiūros akto.
Taisytam (remontuotam) prietaisui, kurio gamyklinė arba komercinė garantija jau buvo pasibaigusi, suteikiama 3 (trijų) mėnesių techninio aptarnavimo (remonto) garantija, t.y. suremontuotas prietaisas turi 3 (trijų) mėnesių garantiją nepriklausomai ar po remonto jis bus naudojamas ar nebus.
Atkreipkite dėmesį, kad:
• suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos terminas skaičiuojasi nuo pirminės prekės įsigijimo datos.
• remiantis LR Civilinio kodekso 6.335 str. pažymime, jog tuo atveju, kai pirkėjas negali naudotis daiktais, kuriems yra nustatytas kokybės garantijos terminas, dėl nuo pardavėjo priklausančių kliūčių, garantijos terminas neskaičiuojamas tol, kol pardavėjas tas kliūtis pašalina, o garantijos terminas pratęsiamas tokiam laikui, kurį pirkėjas negalėjo daikto naudotis dėl trūkumų, jeigu pirkėjas tinkamai pranešė pardavėjui apie pastebėtus trūkumus ir jeigu ko kita nenustatyta pirkimo-pardavimo sutartyje.
• visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinį centrą ir iš jo, apmoka Pirkėjas;
• informacijai, esančiai informacijos nešikliuose, garantija netaikoma. Išlaidos dėl duomenų praradimo ar atstatymo nepadengiamos.
Grąžinimas
14 dienų prekių grąžinimo garantija - jeigu gavus užsakymą, pamatėte, jog Jums užsakyta prekė netinka ar nepatinka, pasinaudokite galimybe grąžinti prekę (-es) per 14 dienų! *Pirkėjas gali pasinaudoti grąžinimo galimybe, jeigu prekė nebuvo naudojama, ji nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos. Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimų, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, negalima laikyti esminiais prekės išvaizdos pakeitimais.; Prekės grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas.
100% pinigų grąžinimo garantija - Jūs galite grąžinti prekę (-es) per 14 dienų (prekė turi būti nenaudota ir nepraradusi prekinės išvaizdos) ir mes gražinsime pinigus.
Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.
Tinkamos kokybės prekių grąžinimas galimas tik ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių“ nustatyta tvarka. Šiuo atveju prekių grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas.
Jei Pirkėjas prekę gražino kaip nekokybišką (neveikiančią ar pan.), tačiau Pardavėjas nustato, kad prekė techniškai tvarkinga ir tinkama naudoti, prekė grąžinama Pirkėjui, o siuntimo išlaidas pilnai apmoka pats Pirkėjas.
Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
1. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
2. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
3. Grąžinama prekė turi būti nenaudota, nepraradusi savo prekinės išvaizdos (išskyrus išvaizdos pakitimus, kurie yra neišvengiami norint apžiūrėti prekę);;
4. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta.
Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai[1] (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse - /index.php?470187665) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/. Nuotolinės sutarties ar ne prekybos patalpose sudarytos sutarties sutarties atsisakymo formą.